Surprise

Japp, nu bloggar jag lite här! Vet dock inte om jag ska blogga något mer, men kanske. Vi får se helt enkelt. Idag har jag i alla fall varit med Johanna och Matte på stan och shoppat lite. Jag köpte tre par jeanstights (tag 3, betala för 2) och lite mappar och grejs till skolan. Vi såg ett par snygga skor från H&M (se nedan):


Jag köpte inte trots att de fanns i min storlek (eller jaa, en storlek större än normalt men ändå. Det fanns bara 40 och 41 kvar). Stackars Johanna kunde inte ha någon av dessa.... sååååå hon beställde dem från internet. Jag är nog lika glad som hon (nästan) för nu kommer jag att våga/kunna ha mina klackar på skolan om Jr också ska ha. Man vill ju inte bli känd som hon-med-13-cm-höga-klackar.
y'all know what i'm talking 'bout.

Jag vet, jag är så cool. Som vanligt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0