Brown Eyes



hej allihopa, kom just hem från att ha badat med Sanna och Alva =) Vi var lite rädda för fiskarna, bara... ;-) Har även varit med evve idag, vi bakade =) However, det här är ju en M O D E B L O G G så nu ska jag skriva lite om det folk är här för att läsa : M O D E.

dagens ämne: Solbrillor

Okej, pilotbrillorna var väl inte mina favoriter förr. Men det är faktiskt himla snyggt! Passar tyvärr inte på alla (vet inte riktigt om jag passar i dem eller ej, kan inte bestämma mig för om jag gör det eller inte) men på vissa är det supersnyggt! Dessa är nog från Ray Ban, ser ut så, men jag kan inte avgöra 100%. (jag är ingen glasögonexpert som kan avgöra vilket tillverkningsdatum och märke ett par brillor har, jag kollar bara på märket till vänster för er som inte fattade).



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0