hejsan allihopa :-)

hejsan söta läsare. Förlåtförlåtförlåt för min usla uppdatering. Usch ... Men jag har inte haft någonting att blogga om. Jag har inte sett några supergulliga tröjor jag bara måste blogga om eller fått senaste nyheterna från Gucci's höstkollektion. (det sista var lite långsökt, jag brukar ju inte skriva om märkeskollektioner)

I alla fall: Något jag länge velat ha är ett Thomas Sabo-armband med massa berlocker. Men dom berlocker jag tycker är snygga kostar 400:- / styck och då köper jag hellre någonting annat, så det har inte blivit av. Detta från Gucci var också snyggt men det är nog inte billigare än Thomas Sabo inte... (förresten, vet ni att thomas sabo har en webbshop? thomassabo.com)



puss<3


Kommentarer
Postat av: Isabella (tinkerbella.blogg.se)

SVAR: Åh tack ska du ha :)

det är lite för komplicerat att förklara.. haha ^^.

2010-07-05 @ 07:02:41
URL: http://tinkerbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0